Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & Retourneren

    Op deze pagina:

    Verzending

    DagVerzendtijd*
    Maandag t/m donderdagVoor 21:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd. Volgende werkdag in huis.
    VrijdagVoor 21:00 besteld, dezelfde dag verstuurd. Zaterdag geleverd.
    Zaterdag & zondagVoor zondag 21:00 uur besteld, zondag verstuurd. Maandag in huis.

    *M.u.v. feestdagen. De verzendtijden zijn volgens onze afspraken met PostNL. Gelieve de track & trace in de gaten houden in het geval van veranderende bezorgtijden.

    Bestellingen die op werkdagen voor 21:00 uur gedaan zijn, worden dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Bestellingen die in het weekend voor zondag 21:00 uur geplaatst zijn, worden maandag geleverd (m.u.v. feestdagen).

    Gemiddeld kunt u uw pakket de volgende werkdag verwachten (producten die niet op voorraad zijn uitgezonderd). Houd de track & trace in de gaten voor eventuele veranderingen m.b.t de levertijd. Als een bestelling na 21:00 uur, niet op een werkdag of een zondag geplaatst is, geldt een levertijd van twee dagen (het verwerken/bezorgen van bestelde producten op en rond feestdagen kunnen langer dan 2 dagen duren, hetzelfde geldt voor bestellingen op 31 december en 1 januari en voor bestellingen die gedaan worden ten tijde van afwijkende verzend-/verwerkingstijden (aangegeven door een winkelmelding/pop-up e.d.)).

    Gratis verzending vanaf €100,- geldt alleen voor Nederland. Onder de €100,- gelden verzendkosten van €4,95 voor Nederland en €5,95 voor België. Pakketten versturen wij via PostNL.

    • Snelle verzending!
    • Product niet goed? Stuur het terug naar onderstaand adres (zie retournering voor de retourprocedure).
    • Goede service en 5 dagen per week bereikbaar.
    • Met Track and Trace!
    • Overdag niet thuis? Maak gebruik van onze avondbezorging optie!
    • Komt morgen niet uit? Kies uw leverdatum, dit geldt ook voor avondbezorging!
    • Niet thuis? Kies uw pakketpunt!

    Met de pakketten wordt voorzichtig omgegaan zodat alle pakketten in perfecte staat aankomen bij de consument.

    Hier lees je wat PostNL doet voor het klimaat, leefbaarheid en circulariteit.

    Retournering

    U heeft 30 dagen bedenktijd. Voor het retourneren van uw producten verwijzen wij u graag naar ons retourportaal waar u gemakkelijk uw producten retour naar ons kunt sturen tegen een gereduceerd tarief via deze link: Retourzending aanmakenIndien u een gratis product heeft gekregen bij besteding van X bedrag, dient deze ook geretourneerd te worden indien, door de retour, het bedrag onder het minimaal te besteden bedrag komt! Wordt dit niet gedaan rekenen wij de verkoopprijs voor het niet geretourneerde artikel.

    Wij accepteren en verwerken alleen retouren die via ons retourportaal zijn teruggestuurd! Zo kunnen wij garanderen dat uw retour tijdig en juist verwerkt wordt en bijspringen indien er iets fout gaat tijdens de verzending.

    Retourzending aanmaken

    Retourproces in 5 stappen:

    1. Vanaf het moment dat alle producten geleverd zijn heeft u 30 dagen bedenktijd. Mits u de producten binnen de bedenktijd terugstuurt kunt u de producten gewoon terugsturen.
    2. Gelieve het retourformulier bij de retour in te stoppen. Mocht u niet in staat zijn om het retourformulier bij te voegen, volstaat een briefje met de naam die u gebruikt heeft voor de bestelling en het bestel-/ordernummer (te vinden op de factuur, de factuur van uw bestelling ontvangt u altijd in de mail).
    3. Gelieve de producten te retourneren via ons retourportaal.
    4. Volg de stappen in het retourportaal. De kosten voor het retour sturen van uw bestelling zijn voor u.
    5. Mits de geretourneerde producten in goede orde (geen beschadigingen e.d.) zijn ontvangen betalen wij het orderbedrag binnen 14 dagen terug.

    Alle (uitgebreide) informatie en de (overige) voorwaarden omtrent retourneren vindt u hieronder. Informatie omtrent verkeerd/defect ontvangen producten of omruilen vindt u onderaan deze pagina.

    Bent u niet tevreden met het product of past het product niet zo goed als u gehoopt had? Gelieve altijd de factuur bij de retour in te stoppen! Uw factuur is tevens uw retourformulier. Aan de hand daarvan verwerken wij uw retour.

    Vanaf het moment dat alle producten geleverd zijn heeft u 30 dagen bedenktijd. Vanaf het moment dat u de retour bij ons gemeld heeft en eventueel in bezit bent van een retourlabel, heeft u 14 dagen om het product te retourneren.

    Mits de retour in goede orde (geen beschadigingen e.d.) is ontvangen betalen wij het orderbedrag binnen 14 dagen terug, na herroeping. Eventuele verzendkosten voor het terugsturen van het geweigerde geretourneerde product, worden naar de consument doorberekend.

    Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

    U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken.

    De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw (de klant) rekening.

    Hieronder een overzicht van de kosten voor het retourneren per bezorgdienst per land:

    BezorgdienstLandKosten*
    DPDNederland€6,99
    PostNLNederland€6,95
    DHLNederland€7,49
    DPDBelgië€7,99
    PostNLBelgië€9,49
    DHLBelgië€11,49

    *Een piektoeslag is van toepassing tijdens piekperiodes (meestal november t/m december). Dit is per bezorgdienst verschillend en varieert per pakket per verzendmaatschappij. Deze kosten worden doorberekend vanuit de verzendmaatschappij tijdens de drukke (feest)dagen om zo meer mankracht in te huren zodat alle pakketten verwerkt kunnen worden.

    Retour verzenden

    U kunt het/de product(en) binnen, en dus niet later dan, 30 dagen na ontvangst terugsturen. Gelieve het product terug te sturen via ons retourportaal: Retourzending aanmaken. Via ons retourportaal kunt u gemakkelijk en tegen een gereduceerd tarief uw producten retourneren naar ons. Bij het retour sturen graag de factuur/pakbon of een briefje met het bestel-/ordernummer in de retourzending doen. Aan de hand daarvan verwerken wij uw retour. Fietsgoedkoper is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van een retourzending. Hiervoor moet u bij de verzendmaatschappij zijn waarmee u uw retourzending heeft verzonden.

    Verkeerd/Defect product ontvangen

    Wij doen ons uiterste best om u de juiste producten te versturen. Helaas komt het wel eens voor dat u een verkeerd product heeft ontvangen of dat er iets aan het product defect is. Mocht u een verkeerd of defect product hebben ontvangen, neem dan contact met ons op dan zullen wij u verder helpen. Daarnaast kunt u een retourlabel aanvragen via ons retourportaal, zorg er dan voor dat u bij retourreden "Wrong product delivered" of "Defect" selecteert en vul de vereiste gegevens in. 

    Garantie

    Indien een product defect is of schade vertoont door een productiefout binnen de garantietermijn (voor de meeste producten is dit 1 jaar), neem dan contact met ons op dan zullen wij u verder helpen. Daarnaast kunt u een retourlabel aanvragen via ons retourportaal, zorg er dan voor dat u bij retourreden "Garantie" of "Warranty" selecteert en vul de vereiste gegevens in. 

    Omruilen

    Past het bestelde product niet en wilt u deze omruilen? Dan kunt u het betreffende product naar ons retourneren volgens onze retourprocedure (zie Retournering hierboven) en een nieuwe bestelling bij ons plaatsen met de juiste maat.

    Annuleren/bestelling aanpassen

    Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en daardoor is het helaas voor ons niet mogelijk om uw bestelling achteraf nog te annuleren of te bewerken. In de meeste gevallen is de bestelling dan al mee met de bezorger. Mocht het toch zo zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen, dan gaan we kijken of we toch nog iets voor u kunnen doen.